KASYAF FORMULA

KASYAF FORMULA

kasyaf

kasyaf

Selasa, 29 Mac 2011

Kopi Sarang Burung Layang2

HARGA :
RM35.00 WM / RM38.00 EM
 Dapatkan Harga Istimewa Untuk Pengedar!!! Hubungi : 019-793 1639

Manfaat sarang burung layang-layang ( Walet )

# Kajian perubatan Cina di Beijing mendapati sarang burung walet menjadikannya agen pemutihan kulit dan juga baik untuk kesihatan mata. Bagi penghidap asma, ia juga menjadi agen terbaik memulihkan sistem pernafasan dan memperkuatkan paru-paru. Hasil daripada eksperimen dan penelitian menunjukkan bahawa sarang burung bermanfaat sebagai:

# Zat kolagen yang terkandung dalam setiap sarang burung walet dapat melancarkan pembuluh darah, meningkatkan nafsu makan serta memperbaiki saluran pencernaan.

# Sarang burung walet dapat mengurangkan kahak dan menyembuhkan batuk. Ini juga adalah nutrisi yang bagus untuk paru-paru dan menguatkan saluran pernafasan.

# Pengambilan sarang burung walet ketika kehamilan dapat mengurangi rasa sakit pada punggung, memperkuat paru-paru bayi yang dikandung. Juga dapat mempercepat proses penyembuhan setelah melahirkan.

# Untuk wanita, pemakanan secara teratur dapat meningkatkan daya metabolisme, memperbaiki kulit serta melambatkan proses penuaan.

# Untuk orang tua, pemakanan secara teratur dapat menguatkan urat dan tulang serta meningkatkan daya tahan tubuh terhadap penyakit.

# Untuk kanak-kanak, sarang burung berkenaan dapat membesarkan daya serap nutrisi yang ada pada setiap makanan dan memperkuatkan paru-paru.

# Dipilih sebagai makanan yang amat baik kepada para perokok selain dapat mengurangkan kesan yang ditimbulkan daripada nikotin dan mencegah serangan barah.

Tiada ulasan:

MASALAH ANDA BOLEH DIATASI

MASALAH ANDA BOLEH DIATASI

AYUH, BERSAMA KAMI UNTUK MENJANA KEKAYAAN

AYUH, BERSAMA KAMI UNTUK MENJANA KEKAYAAN

KAMI MEMBANTU ANDA. ASALKAN ANDA BERUSAHA

KAMI MEMBANTU ANDA. ASALKAN ANDA BERUSAHA